Produkt dnia
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Reklamacje i zwroty

7. Reklamacje:

 

- W przypadku gdy przesyłka jest uszkodzona, należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej z nami. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

 

- Przyjęcie przez Klienta przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.

 

- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

 

- Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

- Sklep przyjmuje reklamacje w ciągu 7 dniu od daty otrzymania przez klienta paczki.

 

8. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

9. Jeśli towar nie jest wadliwy nie można go wymienić, ani zwrócić.  Proszę o przemyślane zakupy.

Życzymy udanych zakupów w naszym sklepie!

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl