Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

1. Warunki ogólne

 Niniejszy regulamin określa warunki sprzedaży hurtowej, będącej podstawą działalności sklepu internetowego operującego pod adresem www.kamada24.pl

KAMADA 24 sp.zo.o

ul. Nadrzeczna 7C/A2

05-552 Wólka Kosowska

NIP: 1231377225

  • Kontakt drogą elektroniczną możliwy jest przez całą dobę za pośrednictwem adresu mailowego: hurtownia.kamada24@gmail.com
  • Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

2. Sprzedaż

Sprzedaż towarów odbywa się za pośrednictwem Internetu, na stronie www.kamada24.pl , gdzie prezentujemy cały asortyment oraz wszelkie istotne informacje na temat poszczególnych towarów.

Prowadzimy jedynie sprzedaż hurtową. Minimalna ilość zamówienia to jedno opakowanie zbiorcze danego artykułu, zdefiniowane oddzielnie przy każdym produkcie. 

W wypadku braku zamówionego towaru, klient będzie o tym niezwłocznie informowany.

Wszystkie ceny podane są w PLN netto i brutto  za 1 sztukę

Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.

 

3. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne, ma pełne prawo do złożenia reklamacji. 

W takim wypadku, należy wpierw poinformować nas telefonicznie lub e-mailowo a następnie odesłać reklamowane artykuły wraz z fakturą zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli będzie to niemożliwe z powodu wyczerpania zapasów, zwrócimy Państwu równowartość zakupionego towaru lub zaoferujemy inny towar dostępny w hurtowni.

Klient odsyła reklamowany towar na własny koszt. Oznacza to, że nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem z towarem reklamowanym.  Po rozpatrzeniu reklamacji koszt zareklamowanych artykułów zostanie Klientowi zwrócony łącznie z kosztem przesyłki do nas.

Przy odbiorze przesyłki od kuriera należy zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana. Jeśli Klient znajdzie ślady uszkodzeń opakowania lub próby jego otwarcia, należy otworzyć paczkę w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i skutecznie dochodzić odszkodowań od firmy kurierskiej w wypadku powstałych uszkodzeń lub braków w towarze.

     Klienci którzy zamawiają wysyłkę po za granice Polski , koszty przesyłek zwrotnych ponoszą na własny koszt.
     Po rozpatrzeniu reklamacji  zwracamy kwotę tylko za zakupiony towar.

 

4. Zwroty

PROSIMY O PRZEMYŚLANE ZAKUPY, ZWROTÓW NIE PRZYJMUJEMY.

Prawo do odstąpienia od umowy przez przedsiębiorcę.

Ustawa o prawach konsumentów przyznaje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość  - jak sama nazwa wskazuje - konsumentom.
Konsumentem jest osoba, która kupuje dany towar na swój prywatny użytek, niezwiązany z działalnością gospodarczą.
W myśl art. 1 oraz art. 6 ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU nr 22, poz. 271 ze zm.) prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa sprzedającego lub usługodawcy albo umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 10 dni nie dotyczy przedsiębiorstwa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl